Як заспокоїти злого клієнта?
- Принести вибачення У більшості випадків конфліктна ситуація виникає, коли не виправдовуються очікування клієнтів. …
- Виявіть дипломатичність Необхідно терпляче вислухати клієнта і не вступати в них у суперечки. …
- Увімкніть «режим робота».
- Визнайте свою провину, виявіть співчуття та запропонуйте вирішення проблеми
Як працювати з незадоволеними клієнтами?
Як правильно працювати з незадоволеними клієнтами?
- Зберігайте спокій. …
- Не сприймайте це як особисте. …
- Ніколи не сперечайтеся. …
- Будьте терплячі. …
- Говоріть м'яко та спокійно. …
- Вмійте вибачатися. …
- Візьміть відповідальність на себе. …
- Клієнт на першому місці, проблема – на другому.